Termal Macun ve Zor Sökülen Fan Temizliği - Isınmadan Açılmama [Sorun Çözüldü]

Laptop Fanına Ulaşma Çabası - Laptop Açılmama Sorunu


Hp Compaq Presio CQ57 eski bir bilgisayar ve 2009 yılında satın almıştım zamanla yavaşlamaya başlamıştı... İnternette yaptığım araştırmalarda eski bir bilgisayara/laptopa yapılabilecek en iyi şeyin (teknoseyir,donanımhaber,webtekno, vb...) ona bir SSD takmak olduğu sonucu çıkıyordu...

Laptopun güç tuşuna bastığınızda kısa süre ışığı yanıp sönüyorsa, yani laptop açılmıyorsa (windows başlatılamıyorsa) bilgisayara sıvı teması olmuş olabilir söküp detaylı temizleyip kurulama yapıp normal hale getirebilirsiniz. aynı sorun fan kısmının tıkanmasından ve içeriye yetersiz hava akışı olmasından da olabilir. Kısaca bilgisaarın sağlıklı çalışabilmesi için temiz nefes alabilmesi de önemlidir.

Ayrıca bilgisayar fazla ısındığından bazı sorunlar da oluşuyordu, hem temizlik hemde ne var ne yok derken kendimizi bilgissayarın son vidasını sökerken buldum... Adamlar Fan manyağı çıktı, kim buraya kadar dayanabilir dercesine her yerini söktürdüler bilgisayarın... içinden çıkan HDD için kutu satın almıştım USB 3.0 ... filmleri attım içine al sana harıci disk... tabi bu videoda SSD detaylı anlatım yok fotolar sadece...








0 yorum:

Yorum Gönder